Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
w sprawach ogólnych – codziennie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu; w sprawach skarg i wniosków – w poniedziałki w godz. 12.00 – 18.00
Zapisy interesantów:
telefonicznie: 22 759 21 01 e-mailem: urzadmiasta@podkowalesna.pl osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Podkowa Leśna, ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna
Zakres zadań:
wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
kierowanie bieżącymi sprawami Miasta oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
składanie oświadczeń woli w imieniu Miasta w zakresie zarządu mieniem i udzielanie upoważnień w tym zakresie,
przedkładanie Radzie Miasta Podkowa Leśna projektów uchwał, w tym uchwały budżetowej, nadzorowanie realizacji budżetu,
wydawanie decyzji z zakresu administracji publicznej,
określanie i realizowanie polityki kadrowej i płacowej,
powoływanie i odwoływanie Zastępcy Burmistrza,
wnioskowanie do Rady o powołanie lub odwołanie Skarbnika,
zatwierdzanie zakresu czynności i odpowiedzialności pracowników oraz ocena kadry kierowniczej Urzędu,
zarządzanie kontroli wewnętrznych i nadzorowanie realizowania wyników kontroli,
przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków,
zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,
nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej,
rozstrzyganie sporów kompetencyjnych, wynikających z funkcjonowania Urzędu,
wykonywanie zadań Szefa obrony cywilnej miasta oraz gminnego zespołu reagowania kryzysowego,
organizowanie akcji ratowniczych w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof,
wykonywanie zadań w zakresie obronności i bezpieczeństwa wynikających z odrębnych przepisów.